Anne van der Meer - GroenLinks

mw. A. van der Meer (Anne)

a.van.der.meer@deventer.nl

Anne op de website GroenLinks

Over mij

Ik ben in 1983 geboren op de Zandweerd, en woon alweer enkele jaren met mijn lapjeskat Puck in het Bergkwartier. Sinds mijn tienerjaren heb ik een chronisch ziekte waardoor ik minder energie heb dan ik soms zou willen. Sinds 2018 zit ik in de gemeenteraad.

Ik wil mij komende vier jaar inzetten om scheefgroei in de samenleving te verkleinen. Of het nu gaat om mensen met een functiebeperking op de arbeidsmarkt of om nieuwkomers die een mooi bestaan willen opbouwen in Deventer: iedereen verdient een gelijke kans.

Daarnaast vraagt het daadkracht om te beschermen wat ons dierbaar is. Laten we de historische binnenstad en de bijzondere natuur zoals de unieke uiterwaarden veiligstellen voor toekomstige generaties.