Beëdiging Harold Rietman en afscheid Wouter Holtslag

Tijdens de raadsvergadering op woensdag 26 mei werd Harold Rietman beëdigd als raadslid voor de fractie van D66. Daarin volgt hij Wouter Holtslag op.

Na ruim drie jaar raadslid te zijn geweest voor de fractie van D66, nam Wouter Holtslag woensdagavond afscheid van de raad.

Holtslag: "Op 26 mei verlaat ik de gemeenteraad van Deventer. Met mijn gezin verhuis ik naar een andere gemeente. Vier jaar geleden begon ik aan dit avontuur door me verkiesbaar te stellen, nog onwetend van wat het precies van me zou vragen. Het bleek een intensieve periode te worden, ook vanwege de komst van een tweeling bij ons thuis. Het was het dubbel en dwars waard.

Het mooiste van deze periode vind ik de ruimte die er is om vrijuit je argumenten uit te kunnen wisselen in de politieke arena. Dat kan er fel aan toegaan, maar er is ook veel respect voor elkaar. Het is waardevol om met andere visies geconfronteerd te worden. Het zet je aan het denken en houdt je scherp".

Harold Rietman werd in zijn plek beëdigd als raadslid. Voor Harold is het raadswerk niet nieuw. In de vorige raadsperiode was hij al raadslid.