Het Deventer Lijsttrekkersdebat 12 maart

Op 14, 15 en 16 maart mogen we weer stemmen voor de gemeenteraad. Bezoek op zaterdagavond 12 maart het Deventer Lijsttrekkersdebat en bepaal uw stem. De toegang is gratis.

Traditiegetrouw sluiten we een reeks aan verkiezingsdebatten af met Hét Deventer Lijsttrekkersdebat. Deze vindt plaats op zaterdag 12 maart 2022 vanaf 20.00 – 22.00 uur in MIMIK. De avond wordt gemodereerd door Pepijn van den Brink, politiek verslaggever bij RTV-Oost. De presentatie is in handen van Geert Hannink, Salland 1.

Korte debatten

Het Lijsttrekkersdebat Deventer is een avond met korte debatten op het scherpst van de snede. Tijdens de avond maakt u kennis met de lijsttrekkers en politieke standpunten van deelnemende partijen aan de verkiezingen.

Bezoeken

U kunt het Deventer Lijsttrekkersdebat gratis bezoeken. De zaal biedt plek voor 180 personen. Wees er dus snel bij. U reserveert uw stoel via de website van MIMIK.

Volgen vanuit huis

Ook kunt u het debat vanuit huis volgen via televisie en internet.

Televisie

• Kanaal 40 Ziggo