Werkbezoek aan De Scheg

Het multifunctionele sportcomplex De Scheg is 30 jaar oud en daarmee op onderdelen verouderd. Daarom wordt nagedacht over een visie op de toekomst van De Scheg. De visie heeft als doel om op de lange termijn goede sportvoorzieningen te bieden die passen bij de vraag en tegen een betaalbare prijs worden aangeboden.

In voorbereiding op het gesprek over de toekomst van De Scheg bracht de gemeenteraad een werkbezoek aan het sportcomplex. Het adviesbureau gaf een presentatie en de raadsleden kregen een rondleiding door het gebouw.

Werkbezoek

Ook u kunt de raad uitnodigingen voor een werkbezoek. Om een goed beeld te krijgen kan een bezoek aan de wijk, een onderneming of stuk grond helpend zijn. Mocht u de raad willen uitnodigen, neem dan contact op met de raadsgriffie via griffie@deventer.nl of telefoonnummer 0570 693232.