Seminar hoogbouwvisie

Raadsleden bezochten op 5 april de seminar "De diepte in over hoogte".

Wat is de relatie tussen hoogbouw en klimaatbestendigheid, voor welke doelgroepen bouwen we de hoogte in en wat is passend qua maat en schaal in Deventer?

De gemeente Deventer werkt aan een visie Hoogbouw. Raadsleden bezochten een seminar over dit thema. Tijdens de bijeenkomst deelden deskundigen hun visie. Ook een aantal studenten van Saxion gaven hun visie over onverwachte plekken én mogelijkheden voor (duurzame) hoogbouw. Vervolgens werd gesproken over de kansrijkheid en toepasbaarheid voor Deventer.

Werkbezoek

Ook u kunt de raad uitnodigingen voor een werkbezoek. Om een goed beeld te krijgen kan een bezoek aan de wijk, een onderneming of stuk grond helpend zijn. Mocht u de raad willen uitnodigen, neem dan contact op met de raadsgriffie via griffie@deventer.nl of telefoonnummer 0570 693232.